Regulamin apartamentu Jurkówka w Zakopanem
- Rezerwacja apartamentu odbywa się mailowo lub telefonicznie. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłata na wskazany przez wynajmującego nr konta bankowego wyliczonego zadatku, w ciągu trzech dni roboczych. Brak potwierdzenia wpłaty oznacza anulowanie rezerwacji.
- Po zaksięgowaniu wpłaty wynajmujący wysyła e-mail z potwierdzeniem rezerwacji oraz informacje dotyczące przyjazdu i danych kontaktowych rezydenta, który przyjmuje gości i przekazuje im klucze.
- Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi. Termin rezerwacji może być przesunięty z 20-dniowym wyprzedzeniem. Jeśli nowy termin przypada w droższym sezonie, wymagana będzie dopłata różnicy w cenie. Reszta sumy do zapłaty za wynajem apartamentu zostanie wpłacona w dniu przyjazdu u rezydenta przekazującego klucze.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 12:00 w dniu następnym. Dokładną godzinę przyjazdu należy ustalić z rezydentem. Jeśli godziny ulegną zmianie lub przyjazd okaże się niemożliwy, należy poinformować o tym telefonicznie. Przyjazd po godzinie 22:00 i wyjazd przed godziną 7:00 muszą być wcześniej ustalone z rezydentem.
- Opłaty za rezerwację i pobyt pozostają niezmienione w przypadku opóźnienia lub skróceniu pobytu z przyczyn leżących po stronie gości tj. powodów osobistych, trudności komunikacyjnych, złych warunków pogodowych itp.
- Właściciel apartamentu Jurkówka zastrzega sobie prawo do pobierania kaucji w dniu przyjazdu od wynajmującego w wysokości 200 zł, w celu pokrycia ewentualnych szkód powstałych podczas pobytu klienta. Kaucja zostanie zwrócona w dniu wyjazdu, po uprzednim sprawdzeniu apartamentu przez rezydenta i ustaleniu, że szkody takie nie zaistniały (dotyczy również zgubienia kluczy lub pilotów do bramy garażowej).
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania rezydenta o szkodach, które zastał w lokalu lub szkodach, które powstały z jego winy.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy, lub z winy odwiedzających go osób.
- W obiekcie obowiązują zasady dobrego sąsiedztwa i utrzymanie lokalu w porządku. W przypadku nienależytego zachowywania się, przejawów agresji lub konieczności interwencji ochrony bądź policji, klient może być wymeldowany w trybie natychmiastowym bez zwrotu pieniędzy należnych za planowany pobyt.
- Apartament zostanie przygotowany dla podanej w rezerwacji ilości osób. W przypadku jakichkolwiek zmian klient jest zobowiązany do poinformowania o nich właściciela apartamentu Jurkówka. Jeśli ustalona liczba osób zostanie przekroczona, rezydent ma prawo odmówić wydania kluczy.
- Przyjazd ze zwierzętami możliwy jest tylko po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem apartamentu Jurkówka
- W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia.
- Przy pobycie z psem pobieramy opłatę dodatkową w wysokości 40,00 zł za cały pobyt.
- Chwilowe awarie powstałe niezależnie od właściciela apartamentu Jurkówka (np. awaria sauny, basenu, jaccuzi, brak prądu, wody, ogrzewania nie podlegają rekompensacie.
- Przy każdym pobycie, doliczana jest opłata za obsługę oraz końcowe sprzątanie w wysokości 190,00 zł za cały pobyt bez względu na ilość osób.
- Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji.