Regulamin apartamentu Jurkówka w Zakopanem

  1. Rezerwacja apartamentu odbywa się mailowo lub telefonicznie. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłata na wskazany przez wynajmującego nr konta bankowego wyliczonego zadatku, w ciągu trzech dni roboczych. Brak potwierdzenia wpłaty oznacza anulowanie rezerwacji.
  2. Po zaksięgowaniu wpłaty wynajmujący wysyła e-mail z potwierdzeniem rezerwacji oraz informacje dotyczące przyjazdu i danych kontaktowych rezydenta, który przyjmuje gości i przekazuje im klucze.
  3. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi. Termin rezerwacji może być przesunięty z 20-dniowym wyprzedzeniem. Jeśli nowy termin przypada w droższym sezonie, wymagana będzie dopłata różnicy w cenie. Reszta sumy do zapłaty za wynajem apartamentu zostanie wpłacona w dniu przyjazdu u rezydenta przekazującego klucze.
  4. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 12:00 w dniu następnym. Dokładną godzinę przyjazdu należy ustalić z rezydentem. Jeśli godziny ulegną zmianie lub przyjazd okaże się niemożliwy, należy poinformować o tym telefonicznie. Przyjazd po godzinie 22:00 i wyjazd przed godziną 7:00 muszą być wcześniej ustalone z rezydentem.
  5. Opłaty za rezerwację i pobyt pozostają niezmienione w przypadku opóźnienia lub skróceniu pobytu z przyczyn leżących po stronie gości tj. powodów osobistych, trudności komunikacyjnych, złych warunków pogodowych itp.
  6. Właściciel apartamentu Jurkówka zastrzega sobie prawo do pobierania kaucji w dniu przyjazdu od wynajmującego w wysokości 200 zł, w celu pokrycia ewentualnych szkód powstałych podczas pobytu klienta. Kaucja zostanie zwrócona w dniu wyjazdu, po uprzednim sprawdzeniu apartamentu przez rezydenta i ustaleniu, że szkody takie nie zaistniały (dotyczy również zgubienia kluczy lub pilotów do bramy garażowej).
  7. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania rezydenta o szkodach, które zastał w lokalu lub szkodach, które powstały z jego winy.
  8. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy, lub z winy odwiedzających go osób.
  9. W obiekcie obowiązują zasady dobrego sąsiedztwa i utrzymanie lokalu w porządku. W przypadku nienależytego zachowywania się, przejawów agresji lub konieczności interwencji ochrony bądź policji, klient może być wymeldowany w trybie natychmiastowym bez zwrotu pieniędzy należnych za planowany pobyt.
  10. Apartament zostanie przygotowany dla podanej w rezerwacji ilości osób. W przypadku jakichkolwiek zmian klient jest zobowiązany do poinformowania o nich właściciela apartamentu Jurkówka. Jeśli ustalona liczba osób zostanie przekroczona, rezydent ma prawo odmówić wydania kluczy.
  11. Przyjazd ze zwierzętami możliwy jest tylko po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem apartamentu Jurkówka
  12. W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia.
  13. Przy pobycie z psem pobieramy opłatę dodatkową w wysokości 40,00 zł za cały pobyt.
  14. Chwilowe awarie powstałe niezależnie od właściciela apartamentu Jurkówka (np. awaria sauny, basenu, jaccuzi, brak prądu, wody, ogrzewania nie podlegają rekompensacie.
  15. Przy każdym pobycie, doliczana jest opłata za obsługę oraz końcowe sprzątanie w wysokości 190,00 zł za cały pobyt bez względu na ilość osób.
  16. Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji.

docRegulamin PDF

 

Regulamin